Visar inlägg med etikett Är inte så intresserad av att gå hem och halka runt på isen samtidigt som jag ska ha minst arton vakande ögon uppåt för att undvika alla istappar och snöras. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Är inte så intresserad av att gå hem och halka runt på isen samtidigt som jag ska ha minst arton vakande ögon uppåt för att undvika alla istappar och snöras. Visa alla inlägg

måndag 28 december 2009

Ramlar taket ner?

Swisch! kaboom! och andra ljud. Sen kommer något farande utanför fönstret. Tror att det var taket. Kan eventuellt också varit snön som gav upp.