1 dag sedan
Visar inlägg med etikett Är det fånigt att hindra två tonåringar att gå dit att kolla?. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Är det fånigt att hindra två tonåringar att gå dit att kolla?. Visa alla inlägg
fredag 12 november 2010
Men hejda sig lite va!
Det sägs ju att tiden går fort när man har roligt. Och jag och tonåringarna har haft kul ihop. Men veckan behöver inte gå så fort. Yngsta vill gå med en kompis och kolla lokal i en skola här i närheten som nu fungerar som ett fik där det enligt yngsta kommer att finnas "massor av barn och ungdomar". För det har en kvinna i centrum sagt, en kvinna som enligt yngsta pratade om att tro på Gud, och annat som yngsta inte kom ihåg. Själv känner jag varningsklockor som ringer och ordet sekt far i mitt huvud. Vill inte alls att yngsta ska gå dit med sin kompis. Hur skulle du gjort?
Något att snacka om:
Är det fånigt att hindra två tonåringar att gå dit att kolla?
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
