tisdag 22 mars 2016

Oddsen på det

Efter en dryg veckas hostande och ivrigt påhejad, trött på tjat, av ungdomarna, mamma och arbetskamrater gick jag iväg till vårdcentralens drop in. Att påstå att det var kaos när jag kom dit är en underdrift, och jag gick därifrån med oförrättat ärende. 
Efter diverse möten och jobbande drog jag iväg till det privata alternativet i stan. Nä ingen reklam här inte. 
Döm om min förvåning och dra mig jävligt snabbt baklänges, samma kaos där! Hur är det ens möjligt? 
Imorgon måste jag således prata med folk och försöka vara trevlig redan vid 7-tiden. Nu är alla varnade. 

3 kommentarer:

DDT sa...

Hur gick det? Att prata och dessutom försöka verka trevlig vid klockan 7 på morgonen låter som ett uppdrag för en äventyrare. Helt orimligt.

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Men vad är det som händer på vårdcentralerna? Jag undrar på riktigt, alltså.

Singelmamman sa...

DDT: Det gick förvånansvärt bra. Alla inblandade överlevde.

IWNKCAYCFO: Helt sanslöst konstigt.