onsdag 5 augusti 2015

Har du sett på sjutton!

Helt plötsligt visar det sig att jag finns och lever. Vad har jag då för ursäkt till den här långa frånvaron? Faktiskt ingen alls. 
I tanken har jag gjort det ena inlägget efter det andra. Berättat hur bygget på go väns Friggebod fortsatt. I ömsom regn och ömsom sol.
Prideveckan kom med mycket sol, glädje och kärlek. 
En hel del bubbel har det ju också blivit. Champagnefrukost som följdes av mer champagne. 
Med goda vänner på schlagerkvällen i Prideparken. 
Och jag passade på att frottera mig med operasångare i världsklass. 
Idag har jag jobbat, hemifrån. Fått bevis på att jag inte blir yngre. De gamla lagningarna faller ut och tar varje gång en med en bit av en tand. 
Ja lite så har jag haft det. Hur har du haft det? 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter förträffligt måste jag säga. Allt utom tänderna förstås.

Gotland har levererat. Både sol och fantastiskt umgänge. Plus lata dagar.

Ses måndag!

Anonym sa...

Härligt att se dina dagar. Minus för tanden då.