söndag 16 november 2014

Nä men kolla!

I ett kök nära mig. 
Fru Venus med man! 

13 kommentarer:

Sus sa...

Hejjä!

Realisten sa...

Men hallå! Jag vill vara hos er också.

Knasterfaster sa...

Hur hamnade de där? (Håll koll på Alice så att hon inte "råkat" hamna i någon av fru Venus väskor när de går).

Anki sa...

Jag vill också ju!! ☺

Lippe sa...

Så där gör dom!! Bara dyker upp, kramas, sprider liv och glädje och så sticker de igen ♥

Shamrock sa...

Och de gick med på att vara med på bild?! Hälsa

Anonym sa...

Äntligen fick man se Fru och Herr Venus på bild. Hoppas hon får ny arselbedövning snart så hon slipper ha ont. mvh Nina

I will not keep calm and you can fuck off sa...

En egen liten bloggträff! Bra där :)

Anna lever i dag sa...

Hej Hej!!

Monica sa...

Hälsa!!

Malde sa...

Härligt!

jagärinteavundsjukjagärinteavundsjukjagärinteavundsjukjagärinteavundsjuk

<3 <3 <3

Fru Venus sa...

Hmm....har inget som helst minne av att jag gett bildlov. Kan i och för sig berott på X glas vin, eller förträffligt sällskap :-)

Nica sa...

Åh, fina hos fina. Önskar jag vore där i ett litet hörn och fick supa in all härlighet och humor!