måndag 22 september 2014

Och nu blir det reklam

Jag har haft förmånen att träffa en fantastisk coach ett antal gånger. Vi har ätit frukost ihop några morgnar under sommaren. Vad gör då denna coach? Kort kan jag sammanfatta det med att hon låter mig prata. Fatta vilken ynnest! En person som oreserverat lyssnar i en timme. 
Jag kan lugnt säga att flera av mina beslut på sista tiden är ett resultat av våra samtal. För det är klart, hon låter mig inte prata helt ostört, hon ställer lite frågor och puffar mig framåt. 
Du kan också träffa Malin, hon heter så, klicka dig in på hennes hemsida, http://www.gilletmotconsulting.se. Hälsa från mig. 

2 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Så bra när man träffar en sån person som verkligen kan hjälpa en, som man funkar med. Glad för din skull!

DDT sa...

Ibland känner jag verkligen att jag skulle behöva en sådan. De där rösterna inne i mitt huvud ger så konstiga råd vissa dagar.