lördag 26 april 2014

Effektiv

Du vet de där dagarna när du får sjutusen saker gjort bara genom att slå upp ögonlocken. Du river av tvätt-städ-disk innan tevattnet kokat klart. En sån dag har jag inte haft idag. Men jag har sprungit, tre kilometer, fick positiva hejarop av en för mig ny granne funderar på att börja göra och armen höll. Att jag sen däckade totalt i soffan är en annan historia. Och som vanligt är det en ny dag imorgon, och då ska jag fånga både dagen och solen. I en solstol. För att jag kan.

3 kommentarer:

Knasterfaster sa...

Jag fick inte ihop meningen med meningen där på mitten men det kanske var det som var meningen? Jag trodde att det bara var min svärmor som kan få 7000 saker gjorda genom att slå upp ögonlocken. Finns det fler som hon?

Singelmamman sa...

Knasterfaster: ja inte jag i alla fall.

Anonym sa...

Positiva hejarop är alltid bra!
Tummar för att du får ordning på armen!