måndag 28 oktober 2013

Datorstrul och ångrar mig

Avslutade söndagen med att utveckla en ny mängd svärord. Anledningen till det var att datorn valde att lägga av. Eller rättare sagt, valde att inte starta. Datorn meddelade att den inte kunde starta men att den höll på att laga sig själv. Och jag höll tummarna.
Efter ganska mycket av de nya svärorden hostade datorn till och återuppstod. Jag hoppas den är vid liv ikväll också. 
Jag ångrar att jag inte köpte klänningen jag provade igår. Den satt lite tajt, men det är ju inte konstigt eftersom jag just ätit en tretimmarsbrunch och inte orkade ta av mig jeansen när jag provade. Får ta mig i kragen och köpa den i veckan. Nu kör jag måndag hela dagen. 

3 kommentarer:

Åsa Hellberg sa...

Hoppas datorn repar sig, det är elände när det där börjar tycker jag.

Agneta sa...

Tretimmarsbrunch. The best kind of brunch :)

Singelmamman sa...

Åsa: Det verkar så, just nu.

Agneta: Exakt!