söndag 22 september 2013

Oops jag råkade

Hamna här! 

4 kommentarer:

Knasterfaster sa...

Åh nej nej nej nej nej, hur kunde du hamna där????????
Men det är nog värre att hamna där nästa söndag. Om du hade bott närmre hade du fått handla 40 cm tyg åt mig men nu får jag göra det själv en annan dag. Jag som lovat mig själv att inte sätt min fot på Ikea här där jag bor förrän de öppnar i nya lokaler nästa år. Jag HATAR att springa i en labyrint på Ikea på det sättet som jag får göra nu. Jag vill komma ut snabbt när jag har bråttom. Men nu har jag sett att de har ett tyg som jag vill ha som gardin i tvättstugan.

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Hu, ligger du längst ner i den korgen? Jag ser dig inte ens :o

Spader Madame sa...

Åh, där älskar jag att råka.

Singelmamman sa...

Knaserfaster: Synd att du inte messade om vilket tyg du ville ha, jag hade kunnat köpa det åt dig.

I Will not keep calm: :-D Jag smet.

Spader Madame: Jag med.