söndag 8 januari 2012

God morgon

Det blir ingen bild på det. En sån här god morgon fastnar tyvärr inte på bild. Nu ska jag väcka min kompis A som sov över och så ska vi ta en lång och välbehövlig frukost. Vid 11 måste jag pinna iväg till mina föräldrar. Hade jag haft bil (hade jag kanske inte kört idag) men då hade resan till mina föräldrar tagit ca 15 minuter. Med kollektivtrafiken ca 60 minuter. Och då går det ändå smidigt och bara ett byte.

Nu säger jag det fast du vet ju att jag inte tror på det själv; ikväll ska jag lägga mig mer än tidigt, i bebistid. Typ vid 19-tiden... Jag önskar det nu i alla fall.

4 kommentarer:

Hökis sa...

God morgon!
Vilken hektisk helg du haft.
Roligt.

Ellen sa...

God morgon!!! Sanna mina ord.

Snäckskalsdalen. sa...

Vilken helg du har haft, en riktig brahelg! Kram

Agneta sa...

God morgon! Hoppas dagen blir jättebra! :)