måndag 30 mars 2009

Företag utan ansvar

Om alla företag gjorde som ComHem skulle ingenting fungera. Jag har fått en trådlös router av ComHem. Eller rättare sagt en vän till mig, som i sin tur gett mig den, men i princip...
När jag och äldsta tonåringen skulle installera den i helgen ville det sig inte riktigt. Och inte vet vi vad vi gjorde för fel. Jag grabbade raskt telefonen och ringde ComHem. Men nä! De har visserligen skickat ut routern som en present men de tar inte ansvar för support på den. Jag måste ringa företaget som har gjort routern och de har ju naturligtvis bara telefonsupport på vardagar plus att de tar närmare 40 kr för samtalet!! Vad i hela fridens dar är det för ett sätt?

Surar halva helgen, jag vill kunna ligga i soffan och surfa, jobba, läsa andra bloggar. Nu får jag sitta på jobbet och lösa problemet. Min chef lär bli glad... not.

Inga kommentarer: