fredag 10 maj 2013

Förbannad

Mellan 15-21 skulle jag få min fåtölj. De skulle ringa en halvtimme innan. Skulle. Det betyder att den inte kom. Och när jag ringde, 20.25, visade det sig att kundtjänst stängt 20. Jävla Ikea! Ska bli väldigt intressant att få höra deras förklaring.

10 kommentarer:

  1. Nu ska du ha en fin kompensation!

    SvaraRadera
  2. Man ska inte göra något annat än byta om på Ikea.

    SvaraRadera
  3. Vad ska vi sätta på att den (förklaringen) kommer låta ungefär såhär:
    "Hoppsan..."

    SvaraRadera
  4. Det ÄR fint väder idag!

    SvaraRadera
  5. Du ska få ett presentkort, det fick mor!

    SvaraRadera
  6. Dåligt. Som om man inte har annat för sig än att gå hemma och vänta.

    SvaraRadera
  7. Gör som jag, bojkotta IKEA..

    Mässkalle

    SvaraRadera
  8. Samma sak hände mig! Fick ett sms att min leverans blev försenad 2-3 dagar pga logistikproblem?! Tur jag var hemma ändå och inte hade tagit semester för att ta emot... men galet irriterande iallafall!

    SvaraRadera
  9. Knasterfaster: Det hoppas jag.

    Realisten: Nu har jag lärt mig det.

    Helena m. 4: Ungefär så tror jag också.

    Sus: Det var det verkligen!

    Åsa Hellberg: Mycket!

    Fru Venus: Vi får väl se...

    Agneta: Eller hur!

    Mässkalle: Avvaktar telefonsamtalet...

    Anki: Fast här hörde de inte av sig alls!

    SvaraRadera

Sagt är sagt, så det så! Vill du hellre skriva ner det så gör det här.