Mellan 15-21 skulle jag få min fåtölj. De skulle ringa en halvtimme innan. Skulle. Det betyder att den inte kom. Och när jag ringde, 20.25, visade det sig att kundtjänst stängt 20. Jävla Ikea! Ska bli väldigt intressant att få höra deras förklaring.
Samma sak hände mig! Fick ett sms att min leverans blev försenad 2-3 dagar pga logistikproblem?! Tur jag var hemma ändå och inte hade tagit semester för att ta emot... men galet irriterande iallafall!
Nu ska du ha en fin kompensation!
SvaraRaderaMan ska inte göra något annat än byta om på Ikea.
SvaraRaderaVad ska vi sätta på att den (förklaringen) kommer låta ungefär såhär:
SvaraRadera"Hoppsan..."
Det ÄR fint väder idag!
SvaraRaderaMen å vad irriterande.
SvaraRaderaDu ska få ett presentkort, det fick mor!
SvaraRaderaDåligt. Som om man inte har annat för sig än att gå hemma och vänta.
SvaraRaderaGör som jag, bojkotta IKEA..
SvaraRaderaMässkalle
Samma sak hände mig! Fick ett sms att min leverans blev försenad 2-3 dagar pga logistikproblem?! Tur jag var hemma ändå och inte hade tagit semester för att ta emot... men galet irriterande iallafall!
SvaraRaderaKnasterfaster: Det hoppas jag.
SvaraRaderaRealisten: Nu har jag lärt mig det.
Helena m. 4: Ungefär så tror jag också.
Sus: Det var det verkligen!
Åsa Hellberg: Mycket!
Fru Venus: Vi får väl se...
Agneta: Eller hur!
Mässkalle: Avvaktar telefonsamtalet...
Anki: Fast här hörde de inte av sig alls!